haasjes-en-een-kersje.reismee.nl

It’s that time of year again

Hi all,

It’s that time of year again.... Yep, we reizen weer naar de USA .

Het begon allemaal een week of 8 geleden. De vraag was waar we naartoe zouden gaan tijdens de Mei-vakantie. De bedoeling was Spanje. En zo ging Robin dus naar het reisbureau in het centrum voor reisgidsen en een offerte. Netjes kwam hij terug met een aantal reisgidsen en een offerte voor een all-inclusieve vakantie Spanje. € 900 pp voor een week Voor die prijs kunnen we wel iets anders en langer...

Zo startte de puzzeltocht en al snel waren we het er over eens dat we voor bijna hetzelfde geld - ok een paar honderd euro meer pp - wel weer een aantal weken naar Florida kunnen. Nee, niet all inclusive, maar de kosten voor ontbijt, lunch en diner zijn lang niet zo hoog als wanneer je voor een all inclusive vakantie zou kiezen.

En hier zitten we dan; koffers gepakt, iedereen gedouched, kinderen al op bed, thuisblijvers ingelicht en nu nog even met de voeten op tafel. Ja, we vertrekken morgen!!

Dit keer verblijven we met ons 4-en in een hotel. Ok, het heeft de naam van een hotel (Bahama Bay Resort in Davenport), maar de Amerikanen noemen het een condo. Je moet het zien als een appartement met 2 terrassen, ruime keuken, iedere slaapkamer een eigen badkamer en toilet, wasmachine en droger. Alle gemakken van een villa maar dan in een condo.

Waarom we dit keer voor een condo hebben gekozen en niet voor een villa? 1. Financieel gezien scheelt het best wel (met een villa kan je met een grotere groep en de kosten dus delen), 2. Ligging: het ligt in dezelfde area als we altijd verblijven. 3. Kindvriendelijk: het hotel heeft meerdere zwembaden, maar ook een speciale kids area. Ik gok zomaar dat we ons daar wel gaan vermaken!

Morgenochtend rijden we op tijd naar Schiphol waar onze vlucht om 11.15u gepland staat. Een rechtstreekse vlucht met de Dreamliner van TUI. Als alles goed verloopt landen we om 15.15u lokale tijd op Sanford, het tweede vliegveld van Orlando. Op Sanford staat onze huurauto op ons te wachten en is het nog een klein uurtje naar onze condo.

Voor nu zeg ik: veel leesplezier tijdens onze volgende blogs

Bye!

Nance

Fadime

Heel veel plezier!

Brian en naomi

Veel plezier daar in Florida, we hebben weer zin om jullie blog te lezen! Groetjes Brian en naomi

Je moeder

Leuk dat je gebeld hep daar wel mooi en groot

opa en oma

blij dat alles goed gegaan is, kinderen na de zin, fijne vacantie ik ga slapen opa al op bed,welterusten geniet tot morgen by by schatten kayleigh bryce robin nancy