haasjes-en-een-kersje.reismee.nl

Stu, Stu, Studio’s

Om 6 uur zijn we allemaal al wakker, mooi op tijd! Vanochtend hebben we pannekoeken als ontbijt en zo ga ik dus op tijd achter het fornuis, terwijl Robin snel wat kleding strijkt.

We ontbijten vandaag binnen omdat het buiten nog donker is. We hebben geen zin om in de spotlight te zitten zo vroeg op de ochtend

Na het ontbijt en het ritueel gaan we op pad. We rijden naar de Studio’s. Na betaling van $ 22 voor het parkeren zetten we de auto neer op Film 55. Ook hier lopen we richting de entree.

Na een korte tassencontrole gaan we verder, scannen onze passen en gaan op pad. Maar he vandaag niet... Kayleigh haar vingerscan weigert en dus moet haar profiel aangepast worden. Fluitje van een cent en binnen een paar minuten staan we dan - via de rode loper - echt binnen.

Het is in ieder geval niet druk in het park en zo gaan we dus al snel op de foto met Goofy, Knabbel en Babbel, lopen we door naar de Muppets 3D en zijn we weer op weg naar Mickey and Minnie Red Carpet om vervolgens naar Olaf te lopen. Zo zie je maar, op iets meer dan een uur tijd al een hele hoop gedaan! Het is dus echt niet druk.

Net voor de drukte gaan we lunchen in de Backlot Express. En als alles achter de kiezen is gaan we naar de Frozen Sing a Long; heerlijk meeblèren op alle liedjes van Frozen

Bryce begint al wat te knikkebollen en dus is het tijd om hem te dwingen in de buggy een dutje te gaan doen. Binnen een mum van tijd ligt hij dan ook gestrekt en gaat de buggy plat zodat hij ook echt gaat slapen.

Omdat Kayleigh al een paar dagen zin heeft in een Mickey ijsje en er vandaag nog niet om heeft gezeurd krijgt zij een Mickey ijsje. Ze geniet er volop van! Het is ook heerlijk want het is ruim 34 graden

Dan gaan we door naar Princess Sofia, waar het een minuutje of 10 wachten is voordat Kayleigh op de foto kan met haar.

Omdat we Bryce nog even willen laten slapen gaat Kayleigh met Robin naar de attractie van the Little Mermaid. Een show van ca 20 minuten.

Eenmaal buiten wil Kayleigh graag naar Toy Story Mania, daar is het helaas 65 minuten wachten. Dat gaan we vandaag niet doen...

Robin gaat nog op de foto met een auto van Cars als we besluiten richting exit te gaan (het is al 3pm geweest). Plots begint de tune van Star Wars en wordt iedereen naar de zijkanten van de straat gestuurd. Darth Vader en zijn gevolg komt eraan. Vooruit ff kijken dan. Maar al snel begint het te druppen en het druppen gaat over in een korte regenbui. Met dit weer is de regen geen straf

Dan toch door naar de exit. Wacht even, wie zien we daar?! Het zijn Donald en Katrien! Het gebeurt niet vaak dat de duo’s samen te zien zijn (behalve Knabbel en Babbel) en dus sluiten we aan in de rij. Meneer Droomland maken we wakker en als hij eenmaal in de gaten heeft wie daar staan begint hij met zwaaien, kushandjes geven en roepen. Heerlijk jong!

Dan is het toch echt tijd om naar de uitgang te gaan. We lopen terug naar de auto en in de verte zien we dat het al donker begint te worden. Als we in de auto zitten besluiten we nog even naar de outlet te rijden. Kayleigh en Bryce hebben zakgeld van tante San gekregen en dus moeten we even gaan kijken.

Het is druk op de parking van de outlet maar na even zoeken toch een plaatsje gevonden. Dit keer niet in de parkeergarage; daar betaal je nu $ 10 voor terwijl dat in september 2017 nog gratis was... Enfin op naar de Disney store en ja hoor, een tasje gevonden en nog wat leuke sokken. Dan nog langs Nike om daar te snuffelen. Yep, met 5 paar schoenen rijker komen we buiten

In de verte zien we het onweren en regenen, maar onze rit terug naar de condo blijft droog.

Vanavond eten we weer in de condo. Lekker makkelijk: soep met brood en ijs na. De kinderen kunnen zich nog even uitleven met klei voordat we gaan douchen. Om 9pm liggen Kayleigh en Bryce op bed, wij zullen niet veel later volgen

Vannacht werd ik trouwens wakker van een vreemd geluid. Ik dacht eerst dat het onze buureend Jerry was, maar het bleken later Racoons (wasbeertjes) te zijn die vlak bij onze voordeur stonden. Nu horen we het gekwaak van een hoop kikkers uit het meer

Morgen wordt waarschijnlijk een wat rustiger dag.

Bye bye