haasjes-en-een-kersje.reismee.nl

Tijd zat

Dag van vertrek... Uitgebreid ontbijten is er vanochtend niet bij.

Omdat we gisteren het merendeel hebben gepakt is er deze ochtend niet veel werk meer. Voornamelijk de pyjama’s en ondergoed die in de waszak kunnen en dan de handbagage nog pakken.

IPads en IPhones zijn opgeladen, camera-accu’s zijn vol, portemonnee en paspoorten bij de hand, medicatie, pampers en verschoonsetjes voor het geval dat.

Het schoonmaakteam heeft schoon linnengoed en wc-rollen al voor de deur gelegd. Ze willen ons denk ik snel weg hebben Niet voordat we nog bij Stephanie en Grace zijn geweest; wat spullen afgeven die wij over hebben en afscheid nemen.

Dan is het bijna 10am, tijd om uit te checken. Stelt niets voor; evaluatieformulier inleveren en de pasjes van de condo. That’s it! Lekker dat we dit op ons gemak hebben kunnen doen

Bedankt Bahama Bay Resort voor het fijne verblijf. Leuke condo en meer dan genoeg te doen voor ons en de kinderen.

En nu? Als we om 3pm op het vliegveld zijn zijn we nog zeker op tijd. We rijden naar de mini golf bij Blizzard Beach.

Neil scant onze Magic bands maar het blijkt dat onze ticket is verlopen. Hmmmm balen. Maar niet getreurd; Neil to the rescue! We krijgen gratis toegang. Service!!!!

We spelen een ronde summercourse. Robin wint nipt, gevolgd door mij en Kayleigh eindigt als laatste. Bryce is de ballenjongen

Al met al hebben we anderhalf uur gespeeld. Door naar de outlet. Nog even shoppen dan en daar lunchen. Het eten in de foodcourt is altijd goed en niet duur.

Na het shoppen en lunchen is het al bijna 2pm, tijd om naar het vliegveld te rijden. Sanford International AirPort is niet zo heel groot. Eerst de auto inleveren bij Alamo. Ze scannen de barcode en klaar.

Eerst maar eens een karretje scoren. Dat is wel nodig ook met vier koffers, een trolley, 2 buggy’s en een autostoel Vervolgens richting de incheckbalie. Er staat helemaal niemand voor ons en we worden gelijk geholpen! Onze stoelen staan al vast.

De vlucht heeft een kleine stopover in Miami van een uur tot anderhalf uur. Gelukkig kunnen we blijven zitten.

Inchecken ging vlot, nu door naar de douane; kunnen we ook gelijk doorlopen! Dat is heerlijk zeg

En dan nu is het wachten op het moment dat kunnen boarden, dat is binnen een half uur. Het ziet er naar uit dat onze vlucht op tijd gaat vertrekken.

Op naar een mooie vlucht en tot morgen!

EDIT: onze vlucht is vertraagd We weten niet hoe lang het gaat duren, maar het is minimaal 2 uur...