haasjes-en-een-kersje.reismee.nl

Mmmmmm M&M’s

Een dag zoals iedere andere tijdens de vakantie; buiten ontbijten met een heerlijke temperatuur en de zon die op komt.

Maar niet zonder eerst uitgebreid te hebben gekroeld met m’n kleine haasjes vanochtend Maak je maar geen zorgen over m’n grote haas, die wordt ook wel gekroeld

Kayleigh vraagt vanochtend of we vandaag gaan zwemmen. Ik vraag haar welke en gelijk antwoord ze; die met die bandjes en glijbanen. Aha, Blizzard Beach dus Vooruit, als ze dan meehelpt met de tafel afruimen en de was in de wasmachine doen dan gaan wij zwemmen.

Rond half 11 komen we aan bij Blizzard Beach, parkeren onze auto op rij 2 vooraan. Zo te zien valt het mee met de drukte (tot rij 5 staat zo’n beetje geparkeerd) en we zijn zo binnen.

Eerst een plekje zien te vinden in Tikes Peak. 2 bedjes is voldoende en die vinden we al snel op onze vaste stek De meest belangrijke dingen (gsm, portemonnee en brillen) gaan de kluis in. De kleding kan wel bij de bedjes in de tas blijven liggen.

Er is amper tijd om je zwembadwaardig te maken; 2 waterratten staan te popelen om naar de glijbanen te gaan en als we zeggen dat ze alvast mogen gaan dan zijn ze ook weg! Zo begint de marathon van de glijbanen. Met banden, zonder banden, kikkerbadje, glijbanen met ouders of zonder, spuitende alligators, smeltende ijspegels, you name it they did it...

Als we vragen of er niet even wat gedronken moet worden of een boterham moet worden gegeten dan hebben ze daar geen tijd voor. Veel te druk met het zwembad Liever zo dan dat ze watervrees hebben.

Kayleigh gaat met Robin nog een keer de stoeltjesliften in en vervolgens met de familieband naar beneden. Bryce en ik zwaaien als Robin en Kayleigh over komen. Na een kort rondje lopen gaan we terug naar de bedjes.

Het is tijd voor de lunch en daarna besluiten we het voor gezien te houden. Het kan wel voor vandaag dus hop, omkleden en nog een spelletje 3 op rij spelen met een aantal cast members.

Op weg naar de uitgang komen we Kurt tegen en babbelt even met Kayleigh en Bryce. Zij krijgen al snel een rubber eendje in de vorm van een sneeuwpop en kerstelf.

We gaan eerst naar Disney Springs. Ik wil graag naar de Coca Cola Store; in september heb ik daar een aantal leuke dingen gezien voor in/rond de kerstboom dus even kijken. Natuurlijk ook nog eens met de Coca Cola Bear op de foto

Na deze pitstop gaan we terug naar de auto (Bryce slaapt stevig door) en rijden door naar de Florida Mall voor een boodschap in de Apple Store. Daarna lopen we naar Build-a-Bear waar ie je eigen teddybeer kunt samenstellen. Niet alleen de beer maar ook de vulling, hartslag, stem, kleding en evt. vervoersmiddelen kan je aan je beer toewijzen. Alles voor en bepaalde prijs natuurlijk

Leuk om daar eens binnen te zijn geweest, maar wij gaan door. Nog even langs de

M&M’s store om voor ieder een klein zakje M&M’s te nemen. Keuze genoeg! Veilige keuze vandaag: mini M&M’s.

Het kan wel weer en laten de mall voor wat het is. Terug naar de condo. Het is druk op de I4, later komen we voorbij een ongeval gereden. Dat zorgde dus voor langzaam rijdend verkeer...

Op de achterbank wordt al flink gesnoept van de M&M’s. Als je die snoetjes ziet...

Vanavond doen we rustig aan; lekker buiten zitten, boekje erbij, iPads erbij, buiten eten en daarna uitgebreid badderen.

Na dit alles is het tijd om nog uitgebreid te kroelen. Heerlijk!